Parfumul florilor de munte

Bună dimineata, iubite,

Mi-e dor de tine! Dorul şi-a făcut cuib în sufletul meu zilele acestea…
Melancolia pe care ai lăsat-o în urma a ajuns la hotarele regatului Singurătatii şi am fost nevoită să mă dedic altor treburi, mai puţin plăcute, dar care sa mă ajute sa uit că azi nu vii si nici maine si nici... Am profitat de fiecare clipă de răgaz ca să mă refugiez la umbra Teiului tău, ascunsă sub copertina balansoarului făcut de tine. Am însemnat fiecare trecere pe acolo cu câte o mângâiere pe scoarţa Magnoliei care mi-a răspuns înfiorându-se până la cea mai înaltă frunzuliţă.
Bună ziua, iubite,
Am umblat mult dimineata asta, pe cărări lungi şi obositoare răcorite doar de izvorul rece al gândurilor tale, pe care le-am luat ca însoţitor de suflet.
Trebuie să îţi povestesc despre un loc pe care l-am zărit si unde m-am oprit pentru a-l privi pe îndelete şi a mă bucura pe deplin de florile si parfumul lor.
Din izvorul de apă care ţâşneşte din coasta muntelui, sa format un lac minunat, ca într-un căuş de palmă, ocrotitor, cu ape atât de calme, încât mă gândeam că astfel ar trebui să arate Iubirea, dacă ar avea chip. Liniştită, oglindind în apele sufletului chipul brazilor semeţi, înfiorată doar din timp în timp de atingerea vântului şi de mireasma florilor de pe malurile strânse uşor în juru-i… Un prizonierat căruia lacul i s-a supus de bunăvoie. Asi vrea să mai fiu prizoniera sufletului tau, dar tu ai ales sa te ridici sus... Am urcat apoi mai sus ca să-ti redescopar parfumul. Parfumul tău care ma înnebunit si care ma făcut sa mă arunc în prăpastia îmbrătisarilor tale. Am urcat mai sus pe carările abrupte ca să pot gasi floarea de colţ, dar numai tu poţi să o găsesti pentru mine, aşa că am coborât, până jos, la poalele muntelui ce îmbrăţişa cu maluri blânde lacul care-i răspundea unduindu-şi luciul cu sclipiri jucăuşe. Am şovăit dacă să stric frumuseţea perfectă a locului, însă in cele din urmă am decis să iau de acolo o fărâmă din parfumul Iubirii împrăştiată de tine la fiecare pas şi am cules fir cu fir, un buchet superb cu flori rupte din surâsul muntelui.
Bună seara, iubite,
Am rămas pe mal, privind către cer şi am îmbrăţişat vântul, m-am înfăşurat în braţele ultimelor raze de soare şi mi-am lăsat sufletul să răspundă strigătelor ploii, ca un ecou al lacrimilor mele de pe obraji. Nu am fost nevoită să închid ochii ca să te visez, acolo am trăit Alfa şi Omega, deopotrivă…te-am ştiut acolo, între creste de munte, pe marginea unei ape îndrăgostite de muntele său…
Nu am mai măsurat orele ce au trecut până când m-am întors, am păstrat buchetul de flori în braţe şi i-am respirat îndelung parfumul, parfumul tău, lăsându-i vreme de odihnă Sufletului tău care pluteşte deasupra muntelui....
Noapte buna, iubite,
Mă gândesc atât de profund la tine si te rog dă-mi un semn că mă mai iubesti.Si minunea sa produs ... Din raza luceafărului de seară a zburat o pietricică, un ciob de stea care a căzut, învolburand praful de stele presărat de tine pe varf de munte, pe floatea de colt. Iar sufletul meu a mai simtit o dată căldura iubirii tale, faptul că mă mai iubeşti.....
Mă întind în patul proaspăt primenit, între cearsafurile albe, pe care asi vrea să le folosesc ca o solie aducătoare de pace si să mă predau din nou tie.
Îţi trimit, presată între gânduri, o floare cu parfum de poveste, sărutată de mine, de munte şi de apa indrăgostită de muntele său. Să îti parfumeze căsuta din Calea Lactee. Să te ocrotească. Să te facă să te intorci la mine. Şi să nu-ţi dea voie să uiţi…niciodată,
Ş-adorm plângând cu tine-n gând, ca să visez de tine.

Povestea mea poate că are un mic sambure de adevăr sau poate că are o mare grămada de fantazie, dar are un parfum pe care eu îl asociez cu floarea de colţ, balansoarul cu copertina, şi cearceafurile albe pentru că se numeşte "Between Sheets" de la Van Gils.
Van Gils "Between Sheets" (1997) este mirosul seducţie! O experiență senzorială plin de entuziasm; o atingere, o privire, un parfum intens... o imaginaţie. Gol sub un cearceaf subțire, contururi interesante... Dă frâu liber imaginației voastre și experientează momentul! "Between Sheets" este ispita pur mascată sub cearșafuri albe, subțiri. Pasionat, sexy si incitant. Acest parfum combină prospețime spumantă cu pasiune intensă. Un parfum pronunțat și interesant!
Incercaţi-l pe iubitul vostru .... si vă veţi îndrăgosti din nou de el!

Povestea a fost publicata pe data de July 26, 2015

Comments

1. Que tengas un buen día, hoy ha sido muy bueno leerte.